Sunday, March 24, 2013

ALHAMDULILAH :)

Assalamualaikum pmbuka bicara .. waah ! fes time weyh aku updte blOg GENESIS yg tercinta nyh .. smangat2x !! .. rajin aku Op nOk naip nyh .. Ok2x .. xmOu laa ngepek panjang2x .. gini dye punye stOry .. Kita dibesarkan sejak dari fOrm1 agy Op .. smpai laa fOrm5 .. tapi spnjg 5 tahun tu kite ade la kehilangan bbrape Org kwn kite .. p xpe laa .. da mmg tak ditakdirkan bersama .. redhO jew .. Haaaa ! nOk cter sal result bnOr nyh .. yee ak tau result sep kite mmg tdak mmberangsankan seperti yang kita jangkakn begitu jge dgn gru2x SMSD ! tapi kite kne trime laa .. mybe rezki kite bkn mse SPM .. sape tahu kan .. tu sume keja YANG MAHA ESA .. sOo kite kne laa bersyukur n redhO yew kwn2x .. trase jgk mse mule2x dpt rsult tuu .. rase cam dOwn sgt2x .. sbb ak dgr bdOp2x klOh harian biase buleh 5 ke ats bnyOkn .. aku kapit gk laa .. kalOh ngan cOusin sdri plOp .. maluuu2x !

     TAPI ! xpew kwn2x kuu .. kite truskan perjuangan BATCH kite walaupun kite dOp blajOr same da .. dOp dduk sbumbung daa .. tOlOng trapkan smngat fOrm tu dalam diri kite sume .. sbb kite nOk buktikan kat cikgu SMSD yang kite sume ttap bOleh brjaye wlaupun SPM kite dOp CEMERLANG .. jangan patah smngat .. "Gagal Sekali Tidak Bermakna Gagal Selamanya !" betOl arr tuu Op .. pgg laa kate2x tuu .. sOO di sini aku ingin mngambil ksmpatan untuk mengucapkan TAHNIAH kepada FAMILY kita yang dpt mmbanggakan GENESIS kita ,, krane brjaye dalam SPM dgn mmperOleh STAIGHT's A .. Syukur Alhamdulilah :)


                                                                ni muke2x strek A

  • Aimi Izzati 
  • Nik Nur Fitriah Munirah
  • Danieal Haikal
  • Addin Nurhakim
  • Mohd Syaher
  • Muhd Amirul 
  • Amin (dop tau nme pnjg)
  • Azatul ain
Syah ade gOp tuu .. hOhO .. biarlah .. muke strek A gOp tuu .. nOk ltOk muke aku parOk ngat ase .. bagi yg brjye ni gO2 ! truskan lagi prjuangan tuu .. Buat Aheer n Amin ..thengs sbb bnyOp tlOng kwn2x hOk dOP wape brjye nyh .. sep aku hrgai tuu .. syg arr mg ! KonselOr kite Aheer .. maseh deh sbb pulihkan smngat aku blik .. aku hargai itu :) .. Rase tu jew kOt .. dOP tau da nOk kate nape agy .. cume mOhOn se jew laa .. lau ade mase free .. aku nOk FAMILY kite ni kmpul smule rama2x neh .. MOHON SANGAT2x ! itu saje nukilan dr saye .. Assalamualaikum

                                                                 Budop Comel :)


1 comment: